Gestió i manteniment de sistemes d’informació

La teva infraestructura tecnològica en bones mans

Alineem els teus objectius estratègics amb la tecnologia

Des de l’estudi de les teves necessitats, passant pel disseny i implantació de la teva infraestructura tecnològica i posteriorment el suport i manteniment.

A Andornet tenim com a objectiu donar suport i aportar solucions per cobrir les teves necessitats d'assessorament tecnològic, planificació de recursos i de serveis d'assistència tècnica als sistemes d'informació. El que diferencia i defineix el nostre servei d’assistència és que mantenim una postura proactiva i no reactiva. A Andornet creiem que sempre és molt millor aportar solucions que resoldre problemes. La prevenció sempre ha de ser el primer pas!

Especialistes en sistemes d’informació

El nostre mètode Especialistes en sistemes d’informació

  • 1

    Atenció personalitzada Estudiem i analitzem els teus requeriments de negoci i et presentarem una proposta adaptada a les teves necessitats.

  • 2

    Manteniment a la teva mida La disponibilitat de servei tècnic i el termini de resposta és la nostra prioritat davant de qualsevol incident de la teva plataforma TI. Els tècnics del Departament de Sistemes d’Andornet t’oferiran una assistència ràpida i eficient. Des de suport de primer nivell a consultories de sistemes d’informació. Disposem d’un ampli catàleg de contractes i modalitats de manteniment: bossa d’hores, tarifa planta, assistència d’alta disponibilitat (24x7), contractes de manteniment a mida. Ens adaptem a les teves necessitats.

  • 3

    Equip especialitzat Amb l'objectiu d'assolir aquests objectius, Andornet compta amb un equip altament qualificat i professional. La formació, el reciclatge continu i la motivació del personal són activitats habituals dins la nostra organització.

  • 4

    Plans de continuïtat de negoci i recuperació de desastres (BCP/DR) T'ajudarem a establir les mesures necessàries i proporcionals a les teves necessitats per garantir la continuïtat del teu negoci en cas de desastre (Business Continuity Plan / Disaster Recovery).

Avantatges Use case

En parlem?

Pots contactar amb nosaltres directament en el moment que et vagi millor:

  • Responsable del tractament: ANDORNET, S.A.
  • Finalitat: Oferir, prestar i facturar els nostres serveis i productes.
  • Legitimació: Consentiment de l’interessat.
  • Destinataris: Les dades no se cediran a tercers, llevat que ho exigeixi la Llei o sigui necessari per complir amb la finalitat del tractament.
  • Drets: Pot accedir, rectificar i suprimir dades, així com la resta de mesures que s’expliquen en la nostra Política de Privacitat i Protecció de Dades.

Per a més informació pot accedir a la nostra Política de Privacitat i Protecció de Dades; o dirigint la consulta a: info@andornet.ad

Serveis Serveis relacionats

Backup online (BaaS)

Alta gratuïta i sense període de permanència

Veure servei

Proveïdor CSP Microsoft 365

Per un dia més productiu, organitzat i segur.

Veure servei

Servidors i infraestructura al Cloud (IaaS)

La teva infraestructura TI al Cloud d'Andornet

Veure servei

Transformació digital

La digitalització no és una opció

Veure servei

Prefereixes que ens veiem?

Troba’ns a:

C/Prat de la Creu, 59-65. Esc. C, 3r G.
AD500 Andorra La Vella . (Principat d'Andorra)

De dilluns a dijous de 07:45 h a 13:00 h i de 14:00 h a 18:00 h
Divendres de 08:00 h a 15:00 h

Tecnologia Treballem amb

Veeam Veeam
Dell Dell
Microsoft Microsoft
Linux Linux
SONICWALL SONICWALL
3CX 3CX
HP HP
}

Suport OnlineSegueix 3 senzills passos per instal·lar Supremo

1

Feu clic al fitxer descarregat.

Feu clic al fitxer descarregat.
2

Feu clic a "Sí" per permetre la instal·lació.

Feu clic a
3

Feu clic a acceptar per connectar-te amb nosaltres

Feu clic a acceptar per connectar-te amb nosaltres