El 60% dels consumidors compren basant-se en el contingut digital d'una marca
El màrqueting de continguts és la columna vertebral de tota estratègia digital. D'aquesta manera, juntament amb l’inbound màrqueting, l'objectiu del content màrqueting no és un altre que la creació i distribució de continguts a través dels diferents canals online, amb la finalitat d'atreure trànsit i leads potencials per al nostre negoci.
Per aconseguir-ho, és important tenir molt en compte que darrere de cada contingut haurà d'existir tant una definició de la temàtica i de les paraules claus (keywords) que "s’ataquen” en el text, com una correcta planificació de l'estructura del mateix (Headers, Titles, Descriptions, Alts...). Només així, tenint aquestes premisses inicials ben definides, aconseguirem generar continguts que posicionin correctament a Google i, al mateix temps, que resultin útils i interessants per al lector, generant una interacció positiva entre usuari i marca.
Si crees contingut atractiu per a Google multiplicaràs les possibilitats d'ocupar les primeres posicions de les SERP's. Un factor que et permetrà SER VISIBLE al món i, en definitiva, per als teus clients. Aconseguides aquestes posicions, hauràs de diferenciar-te de la resta de la competència, establint metes, atraient l'usuari perquè realitzi el clic definitiu per entrar en el teu lloc web (contingut), i obrir així les portes a les següents etapes. Per tant, en cada pas, no podem decebre a l'usuari. Hem de continuar creant i generant estímuls per conduir-ho des de l'inici fins al final del procés.
Cal tenir en compte els passos següents:
Atracció La creació de contingut ha d'enfocar-se a atreure l'usuari amb informació útil (Xarxes socials i creació d'un blog, acompanyats d'una estratègia de SEO adequada).
Interès L'acció necessària per generar interès és oferir el que l'usuari està buscant, encara que no s'hagi decidit per obtenir un dels nostres productes o els de la competència.
Desig Es tracta de generar la confiança suficient perquè el client es decideixi per la nostra marca, interessant-se per les opinions que hi ha sobre ella en les xarxes. (Casos d'èxit, testimonis reals, etc)
Acció El que busquem finalment és que l'usuari acabi realitzant una acció en concret: comprar, enviar un formulari de contacte, donar una opinió, etc. El contingut de qualitat és una solució eficaç per aportar confiança al nostre client, augmentar la reputació i aconseguir més interacció entre usuari i marca.
A Andornet som experts amb content màrqueting. Al llarg dels últims anys hem generat continguts per a diferents sectors i plataformes, treballant amb importants grups empresarials d'Espanya i també amb les principals empreses i entitats d'Andorra.
El nostre equip crea, implementa i gestiona campanyes altament estratègiques i dirigides a cada persona que desitgi oferir un contingut de qualitat. Una estratègia excepcional amb l'última tecnologia en eines de màrqueting serà la fórmula per a l'èxit i la consecució dels teus objectius comercials.
Troba’ns a:
C/Prat de la Creu, 59-65. Esc. C, 3r G.
AD500 Andorra La Vella . (Principat d'Andorra)
De dilluns a dijous de 07:45 h a 13:00 h i de 14:00 h a 18:00 h
Divendres de 08:00 h a 15:00 h
Feu clic al fitxer descarregat.
Feu clic a "Sí" per permetre la instal·lació.
Feu clic a acceptar per connectar-te amb nosaltres