Content màrqueting i estratègia de continguts
El 60% dels consumidors compren basant-se en el contingut digital d'una marca
Construint el recorregut cap a la compra
El lead scoring i el lead nurturing són estratègies que juntament amb l'email màrqueting tenen com a objectiu acompanyar al client en les diferents etapes del cicle de compra, generant conversions i fidelitzant els nostres clients de manera automatitzada.
L'automatització del màrqueting es divideix en diverses etapes:
Primera etapa El lead scoring o puntuació de leads és una tècnica que s'utilitza per a qualificar a un usuari amb una puntuació segons la seva interacció amb la nostra empresa i el punt del procés de compra en el qual es troba. Quan l'usuari es registra en un formulari web o a la nostra newsletter, se li instal·la una cookie de seguiment, de manera que podem identificar les accions que realitza a la nostra web i puntuar sobre la base d'uns criteris que prèviament hem marcat.
Segona etapa En aquesta etapa de “l'embut” el nostre usuari no ens coneix ni s'està plantejant la compra d'un dels nostres productes o serveis. El visitant pot haver acabat en el nostre lloc web a través d'un anunci de Google Ads, SEO o des de xarxes socials.
Tercera etapa Creant una estratègia d'automatització de leads. L'automatització de leads consisteix en l'enviament d'una cadena d'emails de forma progressiva segons el comportament i la puntuació que tingui l'usuari.
Sabem en quina etapa del cicle de compra es troba l'usuari i com de preparat està per a la compra, de manera que li podem oferir contingut segons la seva puntuació i l'etapa del procés en el qual es troba.
D'aquesta manera podem
Troba’ns a:
C/Prat de la Creu, 59-65. Esc. C, 3r G.
AD500 Andorra La Vella . (Principat d'Andorra)
De dilluns a dijous de 07:45 h a 13:00 h i de 14:00 h a 18:00 h
Divendres de 08:00 h a 15:00 h
Feu clic al fitxer descarregat.
Feu clic a "Sí" per permetre la instal·lació.
Feu clic a acceptar per connectar-te amb nosaltres