Infografia del Marqueting Digital
Els 4 eixos fonamentals d’una estratègia de màrqueting digital exitosa:
- SEO: Treu partit de totes aquelles visites provinents dels cercadors. Mitjançat les tècniques més avançades en posicionament en cercadors, fem escalar la teva web als primers llocs dels resultats de cerca a Google o Bing, atraient així, gran quantitat de visites molt valuoses per la teva web.
- SEM: Executem i gestionem campanyes de publicitat per pagament als principals canals online. Mitjançant l’estudi del comportament de les campanyes, ajustem el cost i augmentem l’eficiència de l’anunci. Fem aparèixer el teu negoci als llocs reservats a publicitat de cercadors com Google o Yandex (Russia) o realitzem campanyes creatives a Facebook, Twitter o Linkedin.
- SOCIAL MEDIA i CONTENT MÀRQUETING: La creació de contingut útil i de qualitat, és un dels eixos principals del màrqueting digital. El màrqueting tradicional esdevé cada cop menys efectiu, mentre que una estratègia de màrqueting de continguts de valor i rellevant, segmentada per audiència, i distribuïda acuradament als perfils socials seleccionats, es demostra com una de les accions més efectives actualment.
- ANALÍTICA WEB: Examinem el rendiment de tots els canals online d’un negoci, en tots els segments geogràfics i dispositius. Revisem l’embut de conversió i dibuixem la ruta que segueixen els visitants d’una web fins a aconseguir un objectiu. És llavor, amb tota la informació, que executem les mesures correctives per tal d’augmentar el ROI del seu negoci.
Andornet és una empresa tecnològica multidisciplinària, que compta amb un departament de màrqueting integral, que planifica i executa estratègies de màrqueting 360 per negocis com el teu.
A Andornet volem ser el seu soci tecnològic, visiti la nostra web o demani informació sense compromís a: info@andornet.ad