Insights
A principis de febrer Andornet va veure com es culminava un dels projectes més importants i engrescadors del 2017. La CASS donava a conèixer la seva nova web i amb aquest anunci es posava punt final a un projecte iniciat a principis de juny de 2017, moment en què es va fer pública l’adjudicació de les tasques de disseny i desenvolupament de la part pública del portal web de la CASS.
Sens dubte, un dels principals reptes que tant l’equip d’Andornet com els membres del Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) van haver d’afrontar va ser l’estructuració de tota la informació existent en l’antiga web, així com la definició dels menús de navegació segmentats per tipologia d’usuari. En aquest sentit, cal remarcar que ambdós objectius comptaven amb una complexitat afegida, ja que el punt de partida era el d’una web amb més de 10 anys d’antiguitat i, per tant, s’havia de treballar per renovar la imatge d’un entorn web que en certa manera havia quedat força obsolet.
Davant d’aquest context, la primera tasca a realitzar va ser la de definir, conjuntament amb els responsables del CAU, la segmentació de continguts en funció de l’usuari (Ciutadania, Empresaris i Professionals de la Salut). Posteriorment, un cop delimitat el menú de navegació, el gruix de la feina es va centrar a estructurar tota la informació present en l’antiga web d’acord als actuals paràmetres d’usabilitat i disseny.
Un cop estructurada la informació era moment d’analitzar de quina manera es presentarien els continguts tant a les pàgines principals (Homes) com a la resta de pàgines interiors. En aquest sentit, vist el volum d’informació d’algunes pàgines, es va optar per presentar la informació amb un format desplegable, estructura que facilita notablement la navegació, fent-la més intuïtiva i dinàmica, i permet a l’usuari, únicament navegant pels títols principals, decidir aquelles parts del contingut que desitja llegir o consultar.
Una altra de les noves funcionalitats que incorpora la web de la CASS són els accessos ràpids cap a tràmits o continguts relacionats amb el perfil de l’usuari, així com un apartat final amb preguntes freqüents. Totes aquestes seccions de consulta es completen, a més, amb un nou apartat de “També et pot interessar…”.
En cas que els apartats de “Preguntes freqüents” i “També et pot interessar…” no acabin de solucionar els possibles dubtes dels usuaris, aquests també podran utilitzar un xat en temps real amb què els membres del Centre de l’Atenció a l’Usuari (CAU) podran oferir una atenció més personalitzada.
Feu clic al fitxer descarregat.
Feu clic a "Sí" per permetre la instal·lació.
Feu clic a acceptar per connectar-te amb nosaltres